Reclama LG IPS Monitor

Nu sunt fan LG. Nici măcar cumpărător nu sunt. Dar sunt un om care apreciază lucrurile bine făcute. În cazul de faţă vorbesc despre o reclamă la televizoarele LED LG. În publicitate din punctul meu de vedere nu contează nici cadrele, nici actorii, nici locația. Totul se rezumă la idee și atât. Dacă ai o idee bună, iese o reclamă bună. E drept, am întâlnit și situații în care ideea este foarte bună însă realizarea scârțâie. În mintea mea, realizarea unei reclame seamănă foarte mult cu cea a unui film. Este vorba despre poveste, despre ceea ce transmite.

Oamenii astia au dorit sa scoata in evidenta claritatea imaginii oferite de televizorul in cauza si un plus pentru rezistenta lor. Ei stiu ce produs au, mai bine ca toata lumea. Secretul este sa stii sa scoti in evidenta ceea ce ai mai bun si sa ascunzi, in mare parte lucrurile mai putin bune care definesc produsul vandut. Ei bine pe calitatea imaginii s-a marsat in spotul de mai jos. Exploatand la maximum asemanarea dintre realitate si culorile redate, oamenii au pavat podeaua unui lift cu sase bucati televizoare led. Ce a urmat va las pe voi sa vedeti. Asa trebuie gandita o reclama.

 Morala: Teama este o întrebare.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail
noiembrie 6, 2012

Etichete: , , ,
  • Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *