Un strop de inspiraţie

Zilele astea am văzut o reclamă tare. Ceea ce se întâmplă destul de rar în ultima vreme, trebuie să recunosc. Reclamele care intră pe TV la noi sunt destul de proaste. Ar trebui să fiu elegant, nu sunt proaste, nu sunt pe placul meu. Să mă întorc la reclamă, la vodka, pentru că acesta este produsul pe care îl promovează. Merită o incursiune înapoi în timp pentru a realiza că este cea mai bună reclamă la vodka din ultimii zece ani, în opinia mea. Are film, are mesaj, are umor. Hai mai bine să-ţi arăt reclama şi o dezbatem împreună ulterior.

sursa video: IQAds

Dupa cum spuneam, reclama are film. Din punctul meu de vedere acesta este marele secret al unei reclame de sucees. Mai ales ca vorbim despre o bautura alcoolica tare. Daca nici vodka nu iti da filme, atunci ce? Si daca nici romanii nu consuma vodka, atunci cine? Actiunea se desfasoara intr-un bar, ca ce ne mai place sa o ardem prin baruri. Evident, el isi ineaca amarul, iar ea, o diva, il abordeaza cu clasicul „Singurel, singurel?”. Ceea ce urmeaza insa sfideaza oarecum trendul romanesc in materie de relatii, din ultima vreme. Adica surpriza: el, desi baut, nu este atras de ea, desi o diva.

Cu toate ca tipa arata foarte bine, se pare ca lui vodka asta i-a deschis mintea intr-o maniera revelatoare. Barbatii seriosi nu isi doresc o femeie care sa arate bine si atat. Pentru ca barbatii seriosi nu au nevoie de mobilier in casa. Au nevoie de o altfel de femeie: desteapta, cizelata, harnica si iubitoare. Strivind mitul „el bogat dar cam batran, ea frumoasa dar prostuta”, baiatul nostru din reclama ii da raspunsul genial la intrebarea „Singurel, Singurel?”„Imi pare rau, sunt surdo-mut…”.

Ceea ce urmeaza in continuare nu face altceva decat sa intareasca faptul ca gagiul a ales bine sa nu dea curs invitatiei din partea ei. Ca sa probeze parca spusele lui, ea ii trece mana prin fata ochilor. Nu de altceva, dar trebuia sa se asigure femeia ca intr-adevar el este surdo-mut, nu?

Morala: Un stop de inspiraţie. Cu suc de portocale.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail
octombrie 1, 2012

Etichete: , ,
  • LOL ! Ai dreptate ! Tare reclama, mai ales cred din cauza ca, dupa cum ai descris si tu, se bazeaza pe un argument atat de neasteptat de surprinzator, (inclusiv in contextul cultural romanesc in afara de generalizarea ceva mai internationala despre blonde planturoase), incat cauzeaza si umor instantaneu !

  • nu am destule superlative de apreciere a comentariului/interpretarii ideii reclamei; parerea mea de rau e ca nu consuma mult mai multi barbati, Tazovsky; daca femeile nu mai sunt azi, in marea lor majoritate, „destepte, cizelate, harnice si iubitoare” e pentru ca barbatii de azi le vor doar o imagine aratoasa si atat; asta pentru ca barbatii respectivi nu vor o „jumatate” pe care sa se bazeze toata viata ci un „asset” cu care sa se mindreasca, avandu-le la brat sau mergand ca niste animale de companie, spasite, in spatele lor (genul cocalar), la cunoscuti, facandu-i invidiosi; iar ele au devenit false, superficiale si de neincredere, si isi iau plata materiala grasa, infatuatilor pentru serviciile lor de escorte de lux; deci beti, fratilor, tazovsky :) ; poate ca va veti trezi la realitate!

  • Te pune pe gânduri?

    Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.